Az új Guess nagykövet Georgina Rodriquez

Guess

Az új Guess nagykövet Georgina Rodriquez

Viktória Bakos

A Viktória mindig képben van, ha arról van szó, hogy mi a trendi és divatos. Szintén az órákban. Az aktív életmód rajongójaként szívesen jár fitneszklubba és edzőterembe. Rajta keresztül megismerheti a sportórák és fitneszkövetők lehetőségeit.

23 november 2023

A modellkarrierjéről, az influencerek világáról és különböző reklámkampányairól ismert Georgina Rodriguez a kultikus márkával, a Guess! Ha rajongója vagy a divathíreknek, akkor nézz be a Lady Idol órák világába az új nagykövetükkel, Georginával!

Georgina nap mint a Guess inspiráció szinonimája

Paul Marciano, a Guess kreatív igazgatója hangsúlyozza, hogy a hamarosan megjelenő, ikonikus Lady Idol kollekció óráinak ihletője egy olyan nagyköveti nap megörökítése volt, amely minden bizonnyal többeket is meglepne.

A helyszín, ahol a fotózás zajlott, példásan tükrözi Georgina lelkét és harmonikus életét. A madridi történelmi Santo Mauro Hotel tökéletes hátteret biztosít egy ilyen népszerű divatikon számára, megörökítve az őt körülvevő mindennapi luxust és fesztelen lelkesedést.

Miért pont Georgina Rodriguez? Ez a kérdés végigkíséri a kampányt. Georgina Rodriguez több, mint egy arc; megtestesíti egyedi stílusát, valamint egy erős és magabiztos nőt. A kampány üzenete körül az a gondolat forog, hogy a Lady Idol órák viselésével az emberek nemcsak a stílusukat fejezik ki, hanem aktívan hozzájárulnak a divatvilág pozitív változásához.

Georgina Rodriquez az új Lady Idol órájával

Guess Lady Idol x Georgina Rodriquez órák - a színek és a latin hagyományok zűrzavara

Egy modern kampány nem teljes egy szilárd közösségi média stratégia nélkül, és Georgina Rodríguez ezt jól érti. A nagykövetnő a Guess márkával együtt aktívan együttműködik közönségével a különböző platformokon, és megosztja a kulisszák mögötti betekintéseket, személyes történeteket és frissítéseket a kampány által kiváltott hatásról. Ez az interaktív megközelítés nemcsak a márka és a fogyasztó kapcsolatát erősíti, hanem a közösség érzését is ösztönzi azok körében, akiket érdekel az órák világa és a divathírek.

Az Instagramhoz hasonló platformokon való hatalmas elérésének köszönhetően Georgina az egész világgal közölhette, hogy hozzájárult egy olyan kampányhoz, amelyre biztosan sokáig emlékezni fognak. A követői száma meghaladja az 53 milliót! Ez egy elképesztő szám a Guess márka számára, hogy ismét meghódítsa a globális piacot.

Georgina Rodriguez nagykövetnő az új Lady Idol órával

Az elegancia sugárzása az új Guess órákban

Bár a Georgina Rodriguezzel együttműködésben készült Lady Idol kollekció csak három modellel bővült, minden bizonnyal mindegyikben van valami, ami kiemeli őket. Természetesen maguk az órák nemcsak elegáns kiegészítők, hanem a cél és az elkötelezettség szimbólumai is. Minden egyes órát aprólékos odafigyeléssel terveztek, tükrözve Georgina elkötelezettségét a minőség, a kézművesség és a hihetetlen vizuális hatás iránt.

Az aranyszínű órák közül az első a nagykövetek kedvence, amelytől Ön is különlegesnek fogja érezni magát! A minimalista borítékot sárgaarany PVD bevonattal látták el, a brokát számlap finom polírozása tökéletesen kiemeli a szépségét. Ezen kívül az ikonikus Guess márka logó is megtalálható rajta, amely az óra szerkezetének működését mutatja! Nagyszerű megoldás, amely nemcsak egyedi vizuális hatást kelt, hanem magára is felhívja a figyelmet. Ha más színvilágért rajong, akkor a Guess Lady Idol kollekció ezüst vagy rózsaarany árnyalatban is elérhető. A csillogó kövek jelenlétének köszönhetően úgy érezheted magad, mint Georgina Rodriguez, és elrepülhetsz az ő varázslatos világába.

Georgina Rodriquez az új Guess kampányban

A Guess és Georgina Rodriquez divatforradalma

A Guess Georgina Rodriguezzel közös kampánya több mint egy marketingvállalkozás. Ez egy elkötelezettség egy jobb világ megteremtése mellett. A stílus és a tartalom ötvözésével a márka nemcsak a termékeit emeli, hanem jelentős társadalmi változásokhoz is hozzájárul. Fogyasztóként már nem csak órákat vásárolunk - egy szebb, változatosabb jövő víziójába fektetünk be. Ez a kampány emlékeztetőül szolgál arra, hogy a divat is lehet ok arra, hogy pozitív átalakulást indítsunk el, és a Guess márka élen jár ebben.


Viktória Bakos

A Viktória mindig képben van, ha arról van szó, hogy mi a trendi és divatos. Szintén az órákban. Az aktív életmód rajongójaként szívesen jár fitneszklubba és edzőterembe. Rajta keresztül megismerheti a sportórák és fitneszkövetők lehetőségeit.