FAQ Zegarownia

 

Gyakran ismételt kérdések (GYIK)

Tartalomjegyzék:

  1. ÜGYFÉLSZÁMLA
  2. MEGRENDELÉS LEADÁSA
  3. A MEGRENDELÉS STÁTUSZA ÉS ELFOGADÁSA
  4. VISSZAKÜLDÉS, CSERE ÉS REKLAMÁCIÓ
  5. FIZETÉSEK
  6. GARANCIÁK
  7. GRAVÍROZÁS
  8. ÓRASZÍJ FELSZERELÉSE
  9. VOUCHER
  10. ÁRTÁRGYALÁS
 
 

Hogyan hozhatok létre ügyfélszámlát?

Ha fiókot szeretne létrehozni az Eorak.hu-n, kattintson az oldal jobb felső sarkában a "Bejelentkezés" gombra, majd válassza a "Fiók létrehozása" lehetőséget.

Megrendelést adhatok le fiók létrehozása nélkül?

Igen, nem szükséges regisztrálni az üzletünkben. Bejelentkezés nélkül is vásárolhat, egyszerűen tegye az órát a kosarába, majd kattintson a "Tovább a pénztárhoz" és a "Vásárlás regisztráció nélkül" gombra, ahol meg kell adnia a szállítási adatait és ki kell választania a fizetési módot.

 

 

Hogyan adhatok le rendelést?

A megrendelés leadásához válassza ki a terméket, és tegye a kosárba. Ezután átirányításra kerül, ahol a vásárlónak lehetősége van további gravírozási szolgáltatást és/vagy ajándékcsomagolást hozzáadni a termékhez. A további lépésekben lépjen tovább az összesítéshez, töltse ki a szállítási adatokat, válassza ki a szállítási és fizetési módot.

Hogyan tudom lemondani a megrendelésemet?

Megrendelését lemondhatja, ha kapcsolatba lép ügyfélszolgálatunkkal a chat ablakban, a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül (a weboldal jobb felső részén található Kapcsolat fülön), telefonon a 144 53 615-ös számon vagy e-mailben a info@eorak.hu címen.

Hová kell beírni a kedvezménykódot?

Akkor adja meg a kedvezményes kódot, amikor rákattint a kosárra. Látni fog egy nagy piros "Tovább az összesítéshez" gombot, és közvetlenül alatta látni fogja a "Kedvezménykód hozzáadása" lehetőséget.

Mit kell tennem ahhoz, hogy számlát kapjon a cég?

Ahhoz, hogy áfás számlát kapjon az áfaszámával, kérjük, jelölje be a "Áfás számlát kérek" opciót a megrendelés utolsó lépésénél, és töltse ki az űrlapot. A számlát később nem lehet az Ön nevéről a cég nevére módosítani.

Hogyan változtathatom meg a rendelésem adatait?

A megrendelésében szereplő adatokat megváltoztathatja, ha kapcsolatba lép ügyfélszolgálatunkkal a chat ablakban, a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül (a weboldal jobb felső részén található kapcsolat fülön), telefonon a 144 53 615-ös számon vagy e-mailben a info@eorak.hu címen. A módosításra akkor van lehetőség, ha a megrendelés még nem került feldolgozásra.

A szóban forgó modell kapható valamelyik helyhez kötött boltban?

Minden "Ingyenes 24 órás szállítás" jelzéssel ellátott óra raktáron van, és legalább egy bemutatótermünkben raktárkészletről kapható - az adott bemutatóteremben való elérhetőséget a termékoldalon találja.

 
 

Mennyi a szállítási várakozási idő?

Az átfutási idők minden egyes óra mellett szerepelnek weboldalunkon, és 24 órától 10 napig terjednek, valamint az egyedi órák. Ha egy óra a "raktáron, 24 órán belül szállítható" jelöléssel van ellátva, ez azt jelenti, hogy az ilyen órára vonatkozó megrendelését "raktáron" tudjuk feldolgozni. Egyedi órák esetében a szállítási időt egyedileg határozzuk meg, ebben az esetben kérjük, vegye fel a kapcsolatot munkatársainkkal. A szállítással kapcsolatos információkat a fülön találja: Átfutási idő

Mikor kerül a rendelés feladásra?

Amikor a megrendelését feldolgozzuk, automatikusan küldünk Önnek egy e-mailt a fuvarlevél számával a nyomon követéshez.

A megrendelés készen áll az átvételre?

A megrendelés átvehető, miután az ügyfél megkapta tőlünk a tájékoztatást. Ez általában sms-ben történik, telefonszám hiányában az ügyfél e-mail címére küldött üzenetben.

Hogyan követhetem nyomon a csomagomat?

Amikor a megrendelését feldolgozzuk, automatikusan küldünk Önnek egy e-mailt a fuvarlevél nyomon követési számával. Ha egy ilyen e-mail nem érkezett meg a postaládájába, kérjük, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.

 
 

Mikor kapok visszatérítést?

A visszatérítés 14 munkanapon belül megjelenik az ügyfél számláján.

Mikor kerül sor a termék cseréjére?

Az előírások szerint 14 nap áll rendelkezésünkre a csomag feldolgozására. Természetesen igyekszünk a lehető leghamarabb újra feldolgozni a csomagját. A feldolgozás után a leadott megrendelésben megadott e-mail címre visszaigazoló e-mailt küldünk. A csere feldolgozási ideje a kiválasztott óratípus elérhetőségétől is függ.

Mennyi időm van a visszatérésre?

A vásárlónak 100 nap áll rendelkezésére, hogy az Eorak üzletben vásárolt terméket visszaküldje.

Hogyan lehet panaszt tenni?

A garanciális eljáráshoz kérjük, kövesse a weboldalunkon található utasításokat: Szolgáltatás és panaszok vagy a garanciajegyen szereplő utasításoknak megfelelően.

A terméket a vásárlást igazoló bizonylattal és a reklamációval együtt visszaküldheti üzletünkbe. Kérjük, a külső dobozon tüntesse fel, hogy PANASZOK. Az ingyenes visszaküldéshez vezető rövidítés ITT található.

Szeretnénk felhívni a figyelmet arra, hogy mechanikai sérülés esetén a javítás árazható. Megalapozatlan reklamáció esetén az óra a vásárló költségére visszaküldhető.

Hová küldhetek egy órát reklamációra?

Az óra elküldhető a garanciajegyen feltüntetett garanciális szervizbe vagy közvetlenül az üzletünkbe a következő címre: EORAK - PAXY, Koronczói út 01628/9 hrsz. (DPD DEPO), 9012 Györ.

Bejelenthetem a szalonban a visszavételt/cserét/panaszt?

Igen, szívesen látjuk bemutatótermünkben a nálunk vásárolt termékkel és a vásárlást igazoló bizonylattal együtt. Ha garanciális igényt kíván érvényesíteni, kérjük, tartsa készenlétben a jótállási jegyét is.

Sérült/hiányos csomag érkezett, mi a teendőm?

Ha a csomag hiányos vagy sérült, kérjük, forduljon az ügyfélszolgálathoz. A kapcsolatfelvételnek 4 formája van: a chaten, a "kapcsolatfelvétel" menüpontban található kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül, a 144 53 615-ös telefonszámon vagy a info@eorak.hu e-mail címen.

Hogyan adhatom át a csere/visszavételi űrlapot?

Formularz zwrotu/wymiany należy wysłać w paczce wraz ze zwracanym towarem. Szczegółową instrukcję znajdziesz w zakładce: Csere- és visszaküldési feltételek.

 
 

Milyen fizetési módok állnak rendelkezésre a weboldalon?

A megvásárolt órát "utánvéttel" is kifizetheti, az online fizetést PayU, Apple Pay, Visa és Mastercard fizetésekkel, PayPal online fizetésekkel, valamint a helyhez kötött üzletekben történő fizetést szállításkor és hagyományos banki átutalással történő előrefizetést kínálunk. Részletesebb információkért lásd: Fizetési formák.

A megrendelés megtörtént, de a fizetési kísérlet sikertelen, mit tegyek?

Ha a fizetési kísérlet sikertelen volt, kérjük, adja le újra a megrendelést, vagy lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal. A kapcsolatfelvételnek 4 lehetséges formája van: a chaten, a "kapcsolatfelvétel" menüpontban található kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül, a 144 53 615-ös telefonszámon vagy a info@eorak.hu e-mail címen.

Fizethetek kártyával a futárnál?

Utánvétes fizetés esetén javasoljuk, hogy készpénzzel rendelkezzen; a futár nem biztos, hogy rendelkezik fizetési terminállal.

Ingyenes a kiszállítás?

A kiegészítők és órák esetében a szállítás 9500 Ft-os rendelés felett ingyenes. Részletes információkért lásd: Szállítási módszerek és költségek.

 
 

Van-e garancia a megvásárolt órára?

Igen, minden nálunk vásárolt órához forgalmazói vagy gyártói garancia jár. A szolgáltatásokat és a további lépéseket a reklamációs eljárások alatt találja: Szolgáltatás és panaszok.

Van-e garancia a gravírozott órára?

A gravírozott óra nem érvényteleníti a garanciát, de nem cserélhető vagy adható vissza.

Mire terjed ki az óra garanciája?

A vásárló a jótállási jegy alapján reklamálhat az óraműre. Egyes márkák további garanciát nyújtanak például az üvegre vagy a háttérvilágításra.

Mire nem terjed ki az óra garanciája?

  • Mechanikai sérülés
  • Kopás és elhasználódás
  • Az órát hivatalos szervizközponton kívül szervizelték
  • A gyártó utasításaitól és az eladó megjegyzéseitől eltérő, helytelen használatból eredő hibák.
  • Az akkumulátor fogyasztása

Megjegyzés: Az Ingersoll órákra mind az óraszerkezetre, mind a tok alkatrészeire élethosszig tartó garancia vonatkozik, beleértve az óra normál használatából eredő hibákat is (kivéve az elemeket, a bőrszíjakat és a csatot).

Mi a különbség a jótállás és a garancia között?

Alapvető különbségek a két üzemmód között:

  • a jótállás minden egyes termékre vonatkozik, és a garancia előfordulása és feltételei termékenként eltérőek lehetnek.
  • jótállás esetén az eladó, garancia esetén pedig a kezes (általában a gyártó/forgalmazó) a felelős.
  • a jótállási idő 2 év, a garanciaidő és annak feltételei kizárólag a garanciavállalótól függnek.

Hogyan rendelhetem meg a garancia meghosszabbítását?

A garancia meghosszabbításának lehetősége az óra kosárba helyezése után áll rendelkezésre, csak a kiválasztott termékekre vonatkozik.

Mik a kiterjesztett garancia feltételei?

A kiterjesztett garancia keretében az órában felfedezett hibák esetén a vevő kérheti az óra ingyenes javítását, vagy ha a javítás nem lehetséges, a szerződésben foglaltaknak megfelelően csereórát kérhet. Ha ez nem lehetséges, akkor visszatérítésre kerül sor. A garancia nem terjed ki az elem cseréjére, kopásra vagy mechanikai sérülésre: szíj/karperec, tok, korona, lünetta, üveg, díszek és szerelvények, valamint a külső bevonatok kopása.

 
 

Mi az a gravírozás?

A gravírozás az óra hátlapján vagy egy hozzáerősített lemezen lévő felirat elhelyezése. A gravírozás egy Cormak lézergravírozó géppel történik.

Hogyan rendelhetek óragravírozást?

A gravírozási lehetőség akkor látható, amikor belép a kosárba. A fülön részletes, lépésről lépésre történő tájékoztatást talál: Gravírozás ingyen.

Mennyi ideig tart egy óra gravírozása?

Ha a gravírozási lehetőséget választja, az átfutási idő a megrendelések számától függően 1-3 munkanappal meghosszabbodhat.

Mit jelent a "dedikáció fém névjegykártyán"?

Abban az esetben, ha a fedélre történő gravírozás nem lehetséges, alternatívaként egy kb. 5x10 cm-es dekoratív fémlemezre történő gravírozást kínálunk, amelyet a megrendelés tartalmaz.

Milyen feltételei vannak a gravírozás elkészítésének?

A gravírozási szolgáltatást tartalmazó megrendelések előre fizetést igényelnek. A gravírozással ellátott óra szintén nem küldhető vissza és nem cserélhető ki. Az összes feltételt a fülön találja: Gravírozás ingyen.

Miért nem jelenik meg nálam az óra gravírozásának lehetősége?

Ha egy óra kosárba helyezésekor nem jelenik meg a gravírozási szolgáltatás, az azt jelenti, hogy technikai okokból nem végzünk gravírozást az adott órán.

Visszavihetem a gravírozott terméket?

A gravírozott órák nem visszaválthatók vagy cserélhetők. Nem veszítik el azonban a garanciájukat.

 
 

Hogyan rendelhetek karkötőillesztést?

A karkötő rövidítésének lehetősége az óra kosárba helyezése után érhető el, csak a kiválasztott termékekre vonatkozik.

Rendelhetek karkötő hosszabbítást?

Üzletünkben nincsenek további linkek a rendszeresen eladó karkötőkhöz. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben, hogy meghatározzuk a link megrendelésének lehetőségét.

Mik a feltételei a karkötőillesztés megrendelésének?

A karkötő-illesztési szolgáltatással járó megrendelések előre fizetést igényelnek. A megrövidített karkötővel ellátott órát vissza lehet küldeni vagy cserélni, az eltávolított láncszemeket az órával együtt kell visszaküldeni. A karperecek igazítása nem befolyásolja a garanciát.

 
 

Hol vásárolhatok utalványt?

Ajánljuk az utalványok és e-utalványok vásárlását. Mindet megtalálja az Ajándékutalványok kategóriában. - Ajándékkártyák.

Mikor jár le az utalvány?

Az utalvány határozatlan ideig érvényes.

Visszaadható-e az utalvány?

A fel nem használt utalvány a vásárlástól számított 100 napon belül visszaváltható; a díjat a fizető számlájára ugyanolyan módon térítik vissza, mint amilyen módon az utalvány vásárlását kifizették. Ha a vásárlás összege kevesebb, mint az utalvány értéke, a különbözet az utalványon marad felhasználásra. Ha a vásárlási összeg magasabb, mint az utalvány értéke, a pótdíj a weboldalunkon elérhető fizetési módok valamelyikével fizethető ki. Ha egy utalvánnyal kifizetett rendelést visszaküld, a felhasznált utalvány értéke az utalványra száll vissza, és nem váltható készpénzre.

Az utalvány nem működik, mit tegyek?

Ha az utalvány nem működik, kérjük, forduljon az ügyfélszolgálathoz. A kapcsolatfelvételnek 4 lehetséges formája van: a chaten, a "kapcsolatfelvétel" fülön található kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül, a 144 53 615-ös telefonszámon vagy a info@eorak.hu e-mail címen. Kérjük, készítse elő az utalvány kódját.

Hogyan lehet felhasználni az utalványt?

Minden utalványhoz külön kód tartozik. Az utalvány felhasználásához tegye a kosárba az Önt érdeklő terméket, majd lépjen be a kosárba, és adja meg az utalványkódot a "Kedvezménykód hozzáadása" részben. Ez a piros "Tovább a rendeléshez" gomb alatt található.

 
 

Hogyan lehet tárgyalni egy termék áráról?

A termékkártyán a piros "Kosárba" gomb alatt található a "Tárgyalni az árról" szakasz. Ha rákattint, a vásárlót megkérik, hogy töltse ki az űrlapot. Munkatársaink ezután feldolgozzák az alkudozást, és az űrlapon megadott e-mail címre válaszolnak.

Meddig érvényes az ártárgyalás részeként kapott kedvezménykód?

A kedvezményes kód 3 napig érvényes.