FAQ Eorak

Gyakran ismételt kérdések (FAQ)

Dióhéjban: Megrendelések leadása Garancia és panaszok | Műszaki információk | Ajándékkártyák

Megrendelések leadása és e-shop

Kell-e regisztrálnom ahhoz, hogy vásárolhassak az üzletünkben?

Nem, nem szükséges regisztrálni az üzletünkben. Bejelentkezés nélkül is vásárolhat, egyszerűen tegye az órát a kosarába, majd kattintson a "Tovább a pénztárhoz" gombra, ahol meg kell adnia a szállítási adatait és ki kell választania a fizetési módot.

Személyesen átvehető az óra?

Igen, az órák személyesen átvehetők a Galeria Panorama 31 Aleja Witosa lok 108 Galeria Panorama alatt található üzletünkben. Az üzlet hétfőtől péntekig 11 és 19 óra között, szombatonként pedig 10 és 14 óra között tart nyitva. A megrendelés leadása után telefonon, e-mailben vagy sms-ben értesítjük, hogy az óra készen áll az átvételre.
Eorak.hu bemutatóterem Varsóban »


Az választott modell kapható valamelyik helyhez kötött boltban?

A "Feladás 24 órán belül" jelzéssel ellátott órák vásárolhatók meg a bemutatótermünkben.


A boltunkban található órák eredetiek?

Igen, az üzletünkben kínált összes márka hivatalos képviselője vagyunk. A megvásárolt órával együtt kap egy értékesítési dokumentumot (nyugta vagy számla), a gyártó dobozát, használati útmutatót és garanciát.
Garancia az órák eredetiségére »
Eorak.hu hivatalos kereskedő »
Bevásárlás biztonsága »


Mennyi az átfutási idő?

Az átfutási idők minden egyes óra mellett szerepelnek weboldalunkon, és 24 órától 10 napig terjednek, valamint az egyedi órák. Ha egy óra a "raktáron, 24 órán belül szállítható" megjelöléssel van ellátva, ez azt jelenti, hogy az ilyen órára vonatkozó megrendelését "azonnal" tudjuk feldolgozni. Speciálís rendelésre készített óra esetében a szállítási időt egyedileg határozzuk meg, ebben az esetben kérjük, vegye fel a kapcsolatot munkatársainkkal.
Átfutási idő »


Hogyan fizethetek a vásárlásomért?

A megvásárolt órát "utánvéttel", azaz készpénzzel a futárnál, hagyományos átutalással, gyors átutalással a payu és a paypal által kínált szolgáltatásokon keresztül fizetheti ki. Az órák részletre is megvásárolhatók a payu rendszeren keresztül.
Fizetési formák »


Van lehetőség pótalkatrészeket (üvegek, karkötők és szíjak, hátlapok stb.) vásárolni az órákhoz?

Nem adunk el pótalkatrészeket. Kérjük, forduljon közvetlenül az adott márka szervizosztályához - az elérhetőségeket a "Szerviz és reklamációk márkánként" menüpont alatt találhatja.

Kivételt képeznek a következő márkák: Fossil, Michael Kors, Skagen, Diesel, DKNY, Emporio Armani és Suunto, amelyek esetében bizonyos kiegészítők értékesítését korlátoztuk.
Szerviz és panaszok márkánként »
Óra kiegészítők »


Lehetséges gravírozást készíteni az órára?

A megrendelt órákon természetesen lehet gravírozást végezni. Ha szeretne tájékozódni egy adott modell gravírozásának lehetőségéről, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Hasznos lenne, ha a gravírozással kapcsolatban hagyna egy megjegyzést a megrendeléséhez. 

A gravírozási szolgáltatással kapcsolatos további információk az "Óra gravírozás" menüpont alatt találhatók. 
Óra gravírozás »


Lehetséges a karperecet rövidíteni az órán?

Természetesen lehetőség van az óra karkötőjének megrövidítésére. A karkötő lerövidítéséhez kérjük, adja meg a csukló körméretét a megrendeléshez fűzött megjegyzések között. A karkötő-rövidítési szolgáltatással kapcsolatos további információk a "Karkötőillesztés" részben találhatók.


Garanciák és panaszok

Van-e garancia a megvásárolt órára?

Igen, minden nálunk vásárolt órára jár a forgalmazói vagy gyártói garancia, amely márkától függően két vagy három év.
Bevásárlás biztonsága »


Visszaküldhetem az órát?

Igen, a lengyel törvények szerint a távolról vásárolt áruk a kézbesítéstől számított 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldhetők. Üzletünk ezt a lehetőséget 100 napra kiterjeszti.
Csere- és visszaküldési feltételek »


A karkötő gravírozása vagy megrövidítése befolyásolja a garanciát?

Nem. Mind a gravírozás, mind a karkötő megrövidítése nem befolyásolja a garancia időtartamát.


Mit fedez az óra garanciája?

A vásárló a jótállási kártya alapján reklamálhatja az óraművet.


Mit nem fedez az óra garanciája?

  • Mechanikai sérülést
  • Kopást és elhasználódást
  • Engedélyezett szervizközponton kívül szervizelt órát
  • Nem rendeltetésszerű használat okozta hibákot
  • Az akkumulátor fogyasztását

Megjegyzés: Az Ingersoll órákra mind az óraszerkezetre, mind a tok alkatrészeire élethosszig tartó garancia vonatkozik, beleértve az óra normál használatából eredő hibákat is (kivéve az elemeket, a bőrszíjakat és a csatot).


Hogyan lehet panaszt tenni?

A panaszkezelési eljárással kapcsolatos további információt, a "Szolgáltatások és panaszok márkánként” menüpont alatt, a weboldalunkon található.


Hogyan adhatok át Önnek egy csere/visszavételi űrlapot?

A visszaküldött áruval együtt egy visszaküldési/cserélési űrlapot is el kell küldeni a csomagban.
Csere- és visszaküldési feltételek »


Szervizeli/javítja az órákat?

Nem, a garanciális és a garanciát követő gondozást az adott márka forgalmazója biztosítja. Az üzlet csak közvetítőként járhat el a követelés továbbításában a szóban forgó szolgáltatáshoz. A garanciális visszaküldés/reklamáció vagy javítás feltételeire vonatkozó összes információ, beleértve a garanciális és javítási ügyintézővel való kapcsolattartást, a "Szerviz és reklamációk márkánként" menüpont alatt található.
Szerviz és panaszok márkánként »


Technikai termékinformációk

Vízállóak az órák?

A karórák különböző vízállósági osztályokkal rendelkeznek, amelyek a következők:

30 méter / 3 atm - eső, vízzel való fröcskölés (pl. kézmosás)

50 méter / 5 atm - zuhany

100 méter / 10 atm - felszíni úszás

200-300 méter /20-30 atm - professzionális búvárkodás

Nem szabad azonban elfelejteni, hogy a fenti szabály alól vannak kivételek. Ez a helyzet az olyan sportórák esetében, mint a Casio vagy a Suunto.


Mit jelent a PVD?

PVD - vagy fizikai gőzfázisú leválasztás. Ez egy arany- vagy más színleválasztási technológia, ahol egy titán-nitridréteget nagy nyomás alatt arany- vagy más színréteggel vonnak be. Az ilyen bevonat rendkívül ellenálló a kopással szemben, és így nagyon hosszú ideig tart.


Mennyi ideig bírja az óra akkumulátora?

A kvarcórák akkumulátora körülbelül 2 évig bírja. Az akkumulátor élettartama az óra modelljétől, különösen a funkciók számától függően változhat.

Az okosórák esetében az időt az óra gyártója adja meg - az egyes modelleknél ez a használt funkcióktól és a napi használattól függően változhat.


Mi az a kronográf/időmérő?

A kronográf óra egy stopperóra, amelyet az óra tokján lévő további gombok aktiválnak. Jelzései a számlapon található további kis számlapokról olvashatók le.


Mi az a kronométer?

A Chronometer egy nagy pontosságú időmérő, amelyet a COSC - Contrôle Officiel Suisse des Chronometres (www.cosc.ch) tanúsított a járáspontosság tekintetében, ahol az órát alapos teszteknek vetették alá különböző körülmények, hőmérsékletek és pozíciók között.


Mi a fordulatszámmérő/tachométer funkciója?

Fordulatszámmérő - ez a funkció jellemzően sportórákban használatos. Meghatározza a mozgás sebességét a tervezett távolságon.


Mit jelent, hogy egy óra automata, mechanikus vagy kvarc óra?

Az automata óra olyan óra, amely automatikus feszítőmechanizmussal rendelkezik. Az óra viselése közben a csukló mozgása az óra fordulatszámmérőjét - egy félkör alakú súlyt - arra készteti, hogy a rugót egy kerékrendszeren keresztül húzza, és így az órát működésbe hozza.

A mechanikus óra olyan óra, amely hagyományos mechanizmussal rendelkezik, amelyet a tok jobb oldalán található koronával fel lehet húzni.

A kvarcóra olyan óra, amelynek áramforrása egy elem. Ez egy modern és nagyon pontos időmérő, amely nem igényel bonyolult eljárásokat. Az egyetlen dolog, amit nem szabad elfelejtenie, hogy rendszeresen cserélje az akkumulátort (átlagosan 2-3 évente).


Mi az EOL (End of Life) rendszer a kvarcmechanizmusokban?

Ez egy alacsony töltöttségű akkumulátort jelző rendszer. Körülbelül 2 héttel a kimerülés előtt a másodpercmutató 4-5 másodpercenként "ugrálni" kezd.


Ajándékkártyák

Hogyan rendelhetek ajándékkártyát?

Ajándékkártya rendeléséhez válasszon egyet az elérhető kész címletek közül üzletünk weboldalán a következő menüpont alatt "Ajándékutalványok". A megrendelés leadása megegyezik az üzletünkben található egyéb termékek megrendelésével.


Hogyan használhatom fel az ajándékkártyát?

Az ajándékkártya címletének felhasználásához a rendelés befejezésekor a rendelés véglegesítésekor - a kosárban - az Összefoglaló szakaszban keresse meg a "Kedvezménykód használata" opciót, és kattintson rá. Írja be az ajándékutalvány kódját a mezőbe, és kattintson a "Használja" gombra. A rendelésért fizetendő összeget csökkentjük az ajándékkártya értékével.


Meddig érvényes az ajándékkártya?

Az ajándékkártya érvényességi ideje a hátoldalon van feltüntetve. A régebbi ajándékkártyák esetében a lejárati idő az ügyfélszolgálatnál ellenőrizhető.


Meghosszabbíthatom az ajándékkártyám érvényességét?

Kivételes körülmények között meghosszabbíthatjuk az ajándékkártyák lejárati idejét. Ha meg szeretné hosszabbítani az ajándékutalvány érvényességét, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal. Felhívjuk figyelmét, hogy az utalvány érvényességét csak egyszer és csak a lejárati idő előtt meg tudjuk hosszabbítani.


Visszavihetem a kapott ajándékkártyát?

Csak a megrendelést leadó személy állhat el az adásvételi szerződéstől, és küldheti vissza a megrendelést a kézhezvételtől számított 14 napon belül. Az ajándékutalvány készpénz-visszatérítésre vagy az ajándékutalvány készpénz-egyenértékének átutalására az ajándékkártyát átvevő személy részére nincs lehetőség.


Az ajándékkártya kód hozzáadása a rendelési kosárban automatikusan deaktiválja azt?

Nem, az ajándékkártya csak a megrendelés véglegesítése után kerül felhasználásra - miután megkaptuk a visszaigazolást, hogy a megrendelést feldolgozásra elfogadták.


Ha lemondok egy ajándékkártyával leadott rendelést, kapok visszatérítést a számlámra?

Nem térítjük vissza a készpénzt vagy az ajándékkártyáról felhasznált összeget, ha a megrendelést töröltük. Kérjük, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal, aki újra aktiválja a régi ajándékkártya kódot, vagy új ajándékkártyát készít.


Ha ajándékkártyával rendelt termékeket küldök vissza, kapok visszatérítést?

Sajnos nem. Az ügyfélszolgálat ebben az esetben újraaktiválja a régi ajándékkártya kódot, vagy új ajándékkártyát készít.